Ajalugu
Esimese põlvkonna Forester jõudis müügile 1997. a. ning tänaseks on Subaru valmistanud juba ligi 4.000.000 selle nimega sõidukit. See teeb Foresterist läbi aegade enim müüdud Subaru mudeli maailmas. Ka Eestis on Forester väga populaarne, meil on igapäevaselt liikvel umbes 4000 Foresteri.
Forester 2020
• Uus Forester on pikem, laiem ja suurema teljevahega kui eelmise põlvkonna mudel
• Tänu kasvanud mõõtmetele on auto ruumikus ning mugavus teinud suure arenguhüppe
• Uus Forester on kõigi aegade kõige turvalisem Subaru.
• Forester on oma klassi üks võimekamaid linnamaastureid. Erinevalt konkurentidest on nelikvedu põhivarustuses ning märkimisväärse 220 mm kliirensiga mudeli läbivusvõime viib uuele tasemele edasiarendatud X-Mode maastikuabirežiim.
• Subarule omaselt on uus Forester ka võimekas haagisevedaja - 1870 kg on hübriidide seas absoluutne tipptulemus.
• Oluliselt on vähenenud auto müratase ning tegemist on omas klassis ühe vaikseima autoga.
• Uus platvorm tähendab vaiksemat veermikku, mis „silub“ teekonarused ja augud praktiliselt märkamatuks.
• Subarule omaselt on auto varustus rikkalik juba baastasemelt alates. Põhivarustusse kuuluvad automaatkast, pidev nelikvedu, EyeSight juhiabisüsteemid, e-BOXER hübriidajam, LED esituled, Apple CarPlay / Android Auto valmidus, tagaoleva sõiduki tuvastus, pimenurgaandurid jpm.
• Ainsana segmendis on Foresteril näotuvastuse ja juhijälgimise süsteem ning automaatne tagurduspidur!
e-BOXER
• e-BOXER on kombinatsioon 2-liitrisest otsepritsega boksermootorist, käigukasti integreeritud elektrimootorist ning Subaru sümmeetrilisest nelikveost.
• e-BOXER hübriidsüsteem annab autole suurema võimsuse ja madalama Co2 ning kütusekulu.
• Eelmise mudeliga võrreldes kasvas võimsus +11% (150 vs 167 hj), kombineeritud pöördemoment +30% (198 vs 259 Nm), kütusekulu aga langes -10%.
• Tänu uuele platvormile ning iselaadivale e-BOXER’ile muutus raskuskese madalamaks, see annab autole senisest veelgi parema sõidudünaamika.
• e-BOXER = suurem võimsus, madalam kütusekulu ja maailma kõrgeimal tasemel turvalisus. See kõik on koos ühes autos ilma nelikveo ja pukseerimisvõime arvelt kompromisse tegemata. Selline on hübriid Subaru moodi.